22 okt Regiomanager ad interim – Zuid Holland – INGEVULD
WIE?
De opdrachtgever hoort bij de Amplifon Groep, die wereldwijd marktleider is in persoonlijke hooroplossingen. Ze maken gebruik van de internationale inkoopkracht van onze moederorganisatie. Deze voordelen geven ze door aan hun klanten. Hun passie is ‘Bringing sound to life’, oftewel geluid tot leven brengen. Het hoofdkantoor staat in Milaan (Italië). Hoorwinkels die onder de Amplifon-vlag werken, zijn er overal ter wereld.
Voor dit mooie concept zijn wij op zoek naar een fulltime
WAT & WAAR?
Ad interim Regiomanager – Regio Rotterdam
INFO
Lijkt het jou een mooie uitdaging om iedere dag een team van zo’n 35 medewerkers aan te sturen? Schakel jij eenvoudig tussen verschillende niveaus? Weet je het beste uit mensen te halen? Dan is deze tijdelijke rol wellicht iets voor jou!
Als regiomanager ben je een belangrijke schakel en verantwoordelijk voor het succes van de regio. De positie als marktleider in een sterk groeiende markt hebben ze te danken aan het feit dat ze zich vasthouden aan hun visie; nummer 1 voor de medewerker en de klant. Als regiomanager zorg je ervoor dat deze visie iedere dag weer wordt uitgedragen.
Je levert een belangrijke bijdrage aan (de verdere ontwikkeling van) de kwaliteit van onze dienstverlening. Je draagt bij aan de ontwikkeling van de medewerkers in jouw regio. Klantervaringen worden actief gedeeld en daarbij treed je op als coach. Verder zorg je voor een optimale bezetting van de winkels en ben je verantwoordelijk voor de juiste uitstraling van de winkels in jouw regio. Als regiomanager neem je zelfstandig beslissingen op operationeel niveau, bijvoorbeeld ten aanzien van personeelsmanagement en klachtenafhandeling. Door jouw klantgerichte houding en optreden lever je een belangrijke bijdrage aan de omzetdoelstellingen van je regio.
Je schakelt veel met onze Operations & Salesdirector, HR adviseur en andere professionals van ons servicekantoor. Maandelijks bespreek je de behaalde resultaten in de review.
Als regiomanager stuur je ongeveer 10 winkels aan. Je bent dus veel aanwezig in de verschillende winkels. Je geeft leiding aan de medewerkers in jouw regio en draagt, samen met hen, zorg voor professionele en succesvolle winkels.
JIJ BIEDT
- Een flinke dosis flexibiliteit en je bent direct inzetbaar
- Minimaal 5 jaar ervaring is een soortgelijke rol in de Retail
- HBO werk- en denkniveau
- Een enorme klant- en resultaatgerichtheid
- Bereidheid te reizen in de regio en naar het servicekantoor in Doesburg
- Een beschikbaarheid van 5 dagen en 38 uur per week
- Woonachtig in of aan de regio Rotterdam
- Een pro-actieve houding
- Een coachende en motiverende leiderschapsstijl
ZIJ BIEDEN
- Goede voorwaarden rekening houdend met de interim overeenkomst
- Vanaf dag 1 een auto, telefoon en laptop van de zaak
- +/- 6 maanden werken met een leuk team binnen een professionele organisatie
WAT NU?
Ben je door bovenstaande geïnteresseerd geraakt? Solliciteer dan via onderstaand Contact Formulier en vergeet je CV niet toe te voegen.
Wil je nog meer informatie ontvangen? Neem dan contact met ons op
Solliciteer nu
Terug naar vacature overzicht
Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.