10 aug Medewerk(st)er Order Management – Utrecht – INGEVULD
WIE?
In de afgelopen 30 jaar zijn ze gegroeid van een regionale partner met 10 medewerkers naar een organisatie met 80 medewerkers, verdeeld over 3 kantoren in Nederland die haar klanten van oplossingen voorziet in geheel Europa. Ze zijn gespecialiseerd in het optimaliseren van documentprocessen en het beheren van een breed scala aan printomgevingen. Als business partner helpen ze hun klanten o.a. om de productiviteit van hun medewerkers te verhogen, de veiligheid van hun bedrijfsinformatie te vergroten en kosten te beheersen. Daarnaast inspireren ze hun klanten over belangrijke en actuele thema’s zoals mobiel werken, digitalisering en dataveiligheid.
Voor deze opdrachtgever zijn we op zoek naar een
WAT & WAAR?
Medewerk(st)er Order Management – Regio Utrecht
INFO
Je bent gedreven en ziet de functie van Medewerker Ordermanagement als een belangrijke stap in je carrière. Je hebt de wil om iets goed te doen en begrijpt wat het betekent om in een dynamische salesorganisatie te werken. Doordat je met diverse collega’s en klanten te maken hebt, is geen dag hetzelfde. Globaal ziet het er als volgt uit: De dag start met genoeg aanvragen van jouw sales collega’s, die uiteraard zo snel mogelijk hun order in het systeem verwerkt willen hebben. Keur je de order goed. Dan volgt afstemming met de klant, de collega’s uit het magazijn, de installateurs en de analisten. Alle agenda’s bij elkaar, want jij plant de gewenste levering in. Oftewel, je overziet het totale proces van controle en acceptatie tot daadwerkelijke order.
JIJ BIEDT
- een inzetbaarheid tussen de 32 (PT) en 40 (FT) uur per week beschikbaar
- een opleiding op minimaal MBO niveau 4 met enkele jaren ervaring, of
- een HBO diploma
- kwaliteiten waardoor je goed kunt organiseren en plannen
- een integer en stressbestendig karakter
- een klantgerichte manier van denken, handelen en doen
- een probleemoplossend vermogen
- goede communicatieve vaardigheden
WAT GA JE DOEN
Als Medewerker Ordermanagement ben je verantwoordelijk voor het controleren en verwerken van orders. Dit doe je door……
- veelzijdige behaalde orders te controleren; rechtsgeldige ondertekening, juistheid van gegevens, margerichtlijnen, juiste akkoorden
- veelvuldig contact te hebben met de Account- en Sales Managers en de leasemaatschappijen
- overleg te hebben en de planning te maken met de klant m.b.t. de levering en implementatie (verwachte leversituatie, datum etc.)
- af te stemmen met het magazijn, de installateurs en analisten
- ontbrekende artikelen te bestellen en in te kopen
- het up-to-date houden van je kennis met betrekking tot de te gebruiken systemen
- ondersteuning te bieden bij de facturatie
ZIJ BIEDEN
- een marktconform salaris
- een breed arbeidsvoorwaardenpakket
- een goed pensioenreglement
- een WGA Hiaatverzekering
- 26 vakantiedagen (op FT basis)
- bedrijfsfitness, etc.
- een leuk team om bij aan te sluiten
WAT NU?
Ben je door bovenstaande geïnteresseerd geraakt? Solliciteer dan via onderstaand Contact Formulier en vergeet je CV niet toe te voegen.
Wil je nog meer informatie ontvangen? Neem dan contact met ons op
Solliciteer nu
Terug naar vacature overzicht
Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.