Customer Care Specialist – Thuiswerkplek – INGEVULD

Customer Care Specialist – Thuiswerkplek – INGEVULD

Vacature Customer careWIE?
Onze klant is een snelgroeiende badkamerspecialist met vandaag 24 badkamerwinkels in België en Nederland. Ze richten zich op de particuliere badkamermarkt. Wat ze zo anders maakt? Een uitgebreid en uniek aanbod en hoge kwaliteitsnormen tegen een scherpe prijs. Daarnaast besteden ze veel aandacht aan de opleiding en begeleiding van hun medewerkers. Naast de begeleiding van hun medewerkers is de begeleiding van hun klanten net zo belangrijk. In Belgie is al een klantenservice afdeling van 9 personen operationeel. Om de Nederlandse klanten goed te woord te kunnen staan en ze te voorzien van alle nodige antwoorden, wordt er ook een team samengesteld in Nederland.
Voor deze opdrachtgever zijn we op zoek naar 2 fulltime (37 uur)……

WAT & WAAR?
Customer Care Specialisten – Regio Rotterdam

INFO
Je bent gedreven en ziet de functie als een rol die bij je past. Je hebt de wil om iets goed te doen en begrijpt wat het betekent om (potentiele) klanten te woord te staan. Doordat je dit met veel energie, enthousiasme en discipline doet, zijn alle klanten tevreden na het gesprek. Ze zijn goed te woord gestaan, goed geïnformeerd en hebben dit alles als zeer prettig ervaren. Je zult thuiswerken afwisselen met werken op kantoor, welke eerdaags geopend wordt in Rotterdam. Hierdoor vraagt deze functie om de juiste planning en discipline om volwaardig te kunnen functioneren.

JIJ BIEDT

  • een fulltime inzetbaarheid van 37 uur per week beschikbaar
  • een opleiding op minimaal MBO niveau 4 met enkele jaren ervaring, of
  • een HBO diploma
  • kwaliteiten waardoor je goed kunt organiseren en plannen
  • ervaring met het werken met computer en databases
  • een integer en stressbestendig karakter
  • een klantgerichte manier van denken, handelen en doen
  • een probleemoplossend vermogen
  • goede communicatieve vaardigheden

 

WAT GA JE DOEN

  • (potentiele) klanten te woord staan die vragen hebben over verschillende aspecten van een aankooptraject
  • Klachten op de enige en juiste manier afhandelen
  • Overleg hebben met je leidinggevende indien je zelf het antwoord niet weet of kunt vinden
  • Werken in werktijden die gepland zijn op doordeweekse dagen tussen 9 en 22 uur en op zaterdag en/of zondag tussen 9 en 18 uur
  • Zorg dragen dat alle nieuwe situaties worden ingevoerd in de database waardoor je collega’s hier ook wat aan gaan hebben
  • Altijd werken met een “Hospitality pet” op
  • Iedere dag deelnemen aan een briefing met je collega’s en je leidinggevende.

 

ZIJ BIEDEN

  • een salaris van € 2.400,- op basis van 37 uur
  • een goed arbeidsvoorwaardenpakket
  • een goed pensioenreglement
  • een 2e beeldscherm, headset en mobiel abonnement
  • 25 vakantiedagen (op FT basis)
  • Een 4 weekse opleiding (product, processen, systemen)
  • een leuk team van 9 personen om bij aan te sluiten

 

WAT NU?
Ben je door bovenstaande geïnteresseerd geraakt? Solliciteer dan via onderstaand Contact Formulier en vergeet je CV niet toe te voegen.
Wil je nog meer informatie ontvangen? Neem dan contact met ons op

Solliciteer nu

    Upload CV of een ander bestand (PDF,txt, gif, png, jpg, jpeg, Max. 6MB)

    Upload CV of een ander bestand (PDF,txt, gif, png, jpg, jpeg, Max. 6MB)

    Ik ga akkoord met de Privacy Policy en met de toepassing daarvan.


    Geen reactie's

    Geef een reactie

    Pin It on Pinterest

    Share This